Sunday 8 January 2012

KENYATAAN RASMI SEORANG 'PANGLIMA'

KENYATAAN RASMI HASSAN ALI, EXCO AGAMA ISLAM KERAJAAN NEGERI SELANGOR SETELAH DI PECAT DARI PAS.







Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t. Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta.


Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.


Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil.


Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini.


YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali
ADUN Gombak Setia




p/s: tiga perkara ini diperjuangkan oleh hassan ali, iaitu agama, melayu dan sultan.

No comments:

Post a Comment