Saturday 19 May 2012

TUNKU AZIZ UMUM KELUAR PARTI??

salam kepada semua.

   Baru-baru ni agak kecoh jugak apabila Tunku Aziz selaku Naib Pengerusi DAP umum keluar parti!!! KB dengar beliau ada mencetuskan kontroversi apabila menegaskan pendirianya menerusi kenyataan media tidak bersetuju dengan keputusan menganjurkan BERSIH 3.0 di dataran merdeka. Antara sebab beliau tidak bersetuju dengan BERSIH 3.0 kerana peserta bakal berdepan dengan risiko yang amat tinggi dalam soal keselamatan.

  Pendirian beliau ini sudah pasti diselar oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim serta "sahabat seperjuanganya" Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.

  Beliau mengumumkan perletakan jawatan keahlian DAP berkuatkuasa 14 Mei.



KUALA LUMPUR: Former DAP vice-chairman Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim has made an impassioned call to the people to support the leadership of Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak.
Give Najib the chance and time to see his transformation programmes currently being implemented, come into fruition, he said in an interview with Bernama.
sumber The Star


KB berpendapat bahawa pendirian Tunku Aziz ini betul. Tetapi malangnya seperti biasa, tidak disenangi oleh PARTI PEMBANGKANG! Mungkin pucuk pimpinan "PEMBANGKANG" sahaja yang betul??

No comments:

Post a Comment