Wednesday 8 August 2012

PENDIDIKAN PERCUMA PAKATAN RAKYAT???

salam semua,






apa jadi ni PAKATAN RAKYAT? BETUL KE NAK BAGI PENDIDIKAN PERCUMA??
KB baru dapat berita Jana Niaga Sdn. Bhd.(JNSB) merayu universiti milik KERAJAAN PARTI KEADILAN RAKYAT (PKR) Selangor itu membayar terlebih dahulu segala tunggakan sebelum operasinya boleh dimulakan kembali!!! JNSB Syarikat konsesi yang bertanggungjawab menguruskan asrama Universiti Selangor (Unisel)!!!

 Ketua Residen Komuniti Siswanya, Norashikeen Mohd. Stap berkata, selagi bayaran tunggakan itu tidak dibuat, syarikat konsesi berkenaan tidak berkemampuan untuk membayar segala kos operasi dan pengurusan termasuk gaji pekerja.

 Sementara itu dalam perkembangan sama, Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, masalah asrama yang dihadapi pelajar Unisel ketika ini hanya boleh diselesaikan menerusi timbang tara.

 Menurutnya, mesyuarat Exco kerajaan negeri hari ini mengarahkan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), Datuk Mohammed Khusrin Munawi untuk menjadi orang tengah dalam isu berkenaan.

 Akhbar hari ini melaporkan kira-kira 1,000 pelajar universiti itu yang mendaftar masuk sejak beberapa hari lalu, belum diberikan kunci asrama di Bestari Jaya sehingga menyebabkan mereka terpaksa menumpang di surau dan rumah rakan di kawasan berdekatan.

-utusan malaysia 8 Ogos-


come on PKR! Takan sampai macam ini sekali, sembang nak bagi free education?
awal-awal dah ada masaalah dengan syarikat konsesi!
belum bagi 1 MALAYSIA FREE EDUCATION LAGI!!
TAKAN NAK BAGI JANJI BERTABURAN LAGI KUT???

No comments:

Post a Comment